Tuesday, July 5, 2011

Régóta érik......

ez a bejegyzésem.
Itt és most szeretnék elnézést kérni mindazoktól, akiket megbántottam, csalódást okoztam bármilyen szinten.
Az elmúlt, több, mint három hónap eléggé kaotikus volt. A családunk kettészakadt, a párom külföldön kapott állást (ahová mi nem tudunk utána menni), így 3 hónap távollét után 3 hét szabira jön haza. Én pedig itthon állom a sarat a csajokkal, kutyákkal, háztartással és a munkáimmal. Az ovinak vége lett, így még nehezebbek lettek a napjaim, mindent a lányokkal együtt kell megoldanom...
Napról napra fáradtam, kezdtem kiégni, elfásulni.

Mindezek tetejébe egyéb promélámim is adódtak,
-vacakolt a levelezési rendszerem, aminek következtében meguntam, hogy leveleket nem kapok meg illetve tőlem nem kapnak meg
- a postán a csomagjaim fele eltűnt, soknak még most is folyamatban az ügyintézése, hogy legalább a befektetett pénzem visszakapjam, a többiről nem is beszélve.... (pedig ajánlott elsőbbségiként adom fel őket. Itt megjegyzem, hogy a nemzetközi postán is simán eltűnnek csomagok)

A párom most végre itthon van, próbálunk annyi időt együtt lenni, amennyit csak lehet, energiát gyűjtünk az újabb 3 hónapra.

Igyekszem a tartozásaimat bepótolni (levelezés, kapcsolattartás, stb.), de szeptemberig még biztos nehéz menet lesz.

4 comments:

  1. Szuper, hogy együtt a család!!!!
    A többi ráér később :))))
    Puszi Mike-nak!

    ReplyDelete
  2. Kitartás! Ami nem öl meg az erősít!!! Én így is csodállak, hogy ennyire bírod. Nekem a két hét is nehezen ment apa nélkül... Sok puszi!

    ReplyDelete
  3. Kitartás Réka, veled vagyunk! Olvastam, milyen sokfelé szakadsz mostanában, én csak az olvasásba beleszédültem! Egyetlenegyet kérek, ha majd posztolsz, írj Bogiról, nagyon szeretném tudni, hogy sikerült a műtét. Puszi!

    ReplyDelete