Thursday, May 5, 2011

Pajtás

Alex helye még ki sem hült.....
Tegnap reggel ez a 3 lábú kutya várt rám az ovi előtt... ELéggé félénk, több sebbel rendlekezik, a bal hátsó lábára nemigen áll rá....
Hazahoztam, megetettem, majd indultam dolgomra. Mire visszaérek, kutya sehol. Gondoltam, jobb is ez így, nem hiányzik nekem egy 3. kutya, nincs rá kapacitásom. Alig telik el pár perc, hív egy kutyás ismerősöm, hogy a HÉV állomáson van, megy dolgozni, de van ott egy ilyen-olyan kutya, aki nagyon keres valakit. Fél percen belül kiderül, hogy a tőlem meglógott kutyról van szó. Lemegyek kocsival, a négylábú ott vár (ismerősöm már elment a HÉVvel), simán beül az autómba, hazajövünk. Elvan egész délután, majd, amikor sétálni indulnánk, lelép.... Megfogadtam magamba, hogy nem megyek utána, ha ennyire menni akar, hát menjen.
Persze, mire hazaértünk, már itt ült a kapu előtt :) Megvacsorázott és, mind akinek természetes, lefekütt a kuttyokkal a helyükre és reggelig meg se mukkant :)

Pajtás paraméterei:
Kopó jellegű keverék, 1 év körüli kan kutyus, aki keresi eredeti vagy végleges gazdáját.
Autóban szépen utazik, szobatiszta, könnyen tanul :)
Képek lesznek még.

4 comments:

  1. Nagyon aranyos kutyus! Úgy látszik kiszemelt titeket gazdáinak és szerintem nem véletlenül. :-) Ha nálatok marad,sok örömet kívánok az új családtaghoz!

    ReplyDelete
  2. Szerintem már rég kinézett magának, várta, hogy Alex lelépjen!:)) Csak azért, hogy a létszám rendeződjön!:DDD
    Szerintem aranyosak a kopó félék, nekünk is van olyan, ráadásul okos is!!! Mit szeretnél, hogy kívánjak?:))) Úgy legyen!!!

    ReplyDelete
  3. Jó a kisugárzásod! Megérzik a kuttyok, hogy bízhatnak Benned! És milyen igazuk van! Pajtás pedig roppant aranyos!(Ha Alexről hallasz, kérlek oszd meg velünk - ha még marad energiád rá:)))

    ReplyDelete