Thursday, July 22, 2010

Még kütyüs karkötő/ bracelet with charms again :)

Meglátogatott az egyik kedves szomszédasszonyom és rögtöndeazonnalkell nekem is ilyen karkötő felkiáltással le akarta nyúlni az enyémet.... Kértem egy kis időt, meg, hogy válassza ki, miket szeretne a sajátjára és egy tejeskávé meg egy kis dumcsi közben elkészült az övé is :)
One of our neighbor came over to say hi..... She saw my new bracelet and she wanted one butrightnow, and she nearly took mine. I  asked for a little time and asked her to choose charms and beads for hers. We had a coffee melange and we talked and in between I made her own charm bracelet :)

4 comments:

  1. Nagyon király ez a kutyus karkötő,de a másik is tetszik.

    ReplyDelete
  2. Pont egy ilyen helyes "csörgős" karkötőt kezdtem el összerakni én is, de valahogy nem találtam még meg azokat a lógókat, amiket igazán szeretnék rá... :) Az általad készített nagyon dögös... :) Alíz

    ReplyDelete
  3. Jaj, ez nagyon tetszik...A színe is tök jó és a charm-ok is szépek...Gratulálok a többi munkádhoz is...

    ReplyDelete
  4. rögtönazonnalnekemiskell :-DDDDDDDDD

    nagyon ügyes vagy. a lányok meg csodálatosak :-)
    csókcsók Brekibrigi

    ReplyDelete