Wednesday, July 21, 2010

Bogyók/ Beaded beads

Dia bogyómintája alapján készültek...
Az első az eredeti méret, bár csepp helyett Rögbi gyöngyöket használtam.
The pattern is from Dia
This one is the originl size, except, I used rugby beads instead of drops.
Ez a bogyó a nagyobbik lenne, de én 6mm-es rögbi kristályt, 6mm-es fánkot és 3mm-es swarit használtam.
This beaded bead would  be the bigger one, but I used 6mm rugby crystal, 6mm donut crystals and 3mm swarovski crystal for it.
Együtt/ Together:

4 comments:

  1. A kékes-zöldes nagyon tetszik, meg persze a másik is, csak az nem az én színvilágom! :)

    ReplyDelete
  2. Micsoda hegyesek ezek a színes bogyók, jó kis nyárias.

    ReplyDelete
  3. Nagyon szépek, és szeretem a vidám színeiket!

    ReplyDelete
  4. Nekem is kék jön be, de a másik is szép!
    Köszönöm a jókívánságokat a nyaraláshoz! :-)
    És kicsit késve, Boldog Szülinapot Julcsinak!!!

    ReplyDelete