Monday, February 15, 2010

Zadiel szett

 
  
  
  
  

9 comments:

  1. Nagyon szép! Biztos jó fej, hogy ilyen szépet érdemel, aki kapja...

    ReplyDelete
  2. Nagyon szépek a gyöngyök, és a szett is remek lett, gratula!

    ReplyDelete
  3. Pompás szett!Saját elgondolás?Nem hiszem,hogy találkoztam ezzel a mintával.

    ReplyDelete
  4. Teljesen saját ötlet :)
    Egyszerű.
    Kari:
    Egy tigrisbajuszra rögzítettem a kapcsot elsőnek,majd felfűztem a közepét (csiszolt fánkok és kristályok), végül kis ráhagyással rögzítettem a kapocs másik felét), végül a körítést köréfűztem:)
    A medál is egy tigrisbajuszra készült, de lehetett volna szerelőpálcás is, itt is kell egy kis ráhagyás.
    Kérdés van.........

    ReplyDelete
  5. muy lindo, me encantan los colores, son tan tiernos...

    ReplyDelete
  6. Fanrasztikus lett, a kedvenceim ezek a színek:)

    ReplyDelete
  7. Majd nezz be legyszi a blogomba :)

    ReplyDelete