Wednesday, February 10, 2010

Megérkezett :)

Kriszta tavaszváró,100.000 játékában Pereputty Zsuzskának készítettem ajándékot.
Átnéztem a blogját az elejétől a végéig, az összes fényképet.... Zsuzska sehol nem viselt ékszert, pontosabban egyszer láttam egy karika fülbevalót.... Kicsit elszomorodtam, hogy akkor hogyan is tovább, mit is fűzzek.....
Végül, a napokban írt egy bejegyzést, mellékelve egy kék fülcsit, hogy ez mennyire tetszik neki. Megjött az ihlet, elkészült a szett....
Tegnap postáztam, ma megkapta :)
A fülcsi és a karkötő bejött :), a nyaklánc nem annyira.
. 
  
  

8 comments:

  1. Nagyon szuper kis szett, nekem a nyaki is nagyon tetszik!

    ReplyDelete
  2. Nem kis munka másnak ékszert készíteni.Egyszer én is játszottam már Panita játékán.És nem volt könnyű dolgom,mert olyan embernek készítettem,aki nem ma kezdte a gyöngyfűzést!Szerintem gyönyörű kis szett,jó,hogy készítettél virágot,nekem ez olyan Cheeky-s:)Ügyi vagy:)

    ReplyDelete
  3. Gyönyörűek a munkáid. Nekem legjobban a tavirózsás medálok tetszenek.

    ReplyDelete
  4. Zsuzskának is tetszik a nyaki is, csak nem szokott ilyesmiket hordani.
    Talán lesz rá alkalma :)
    Annak viszont nagyon örülök, hogy a fülcsi és a kari viszont annál jobban tetszik neki :)

    ReplyDelete
  5. Na, mielőtt megköveznétek: eszem ágában sincs becserélni a nyakláncot :)))). A csajok rácuppantak. Én meg boldogan hordom a karkötőt és a fülbevalót!
    Amúgy tényleg nagyon nehéz másnak ékszert készíteni....
    Üdv
    Zsuzska

    ReplyDelete
  6. Zsuzska,
    erről szó sincs :)
    Nagyon örülök, hogy használatban lesz a lánc is :D

    ReplyDelete
  7. Szia Réka!
    Gyönyörű lett!
    Nagyon tetszik a stílusod, a színek, amiket használsz. Minden munkádból árad a vidámság! (Nekem még a hópihéd is a nyarat idézi!) :-)

    ReplyDelete