Monday, August 29, 2011

Vannak ilyenek is....... :(

Ma reggel sikerült négy minicicával összefutnom a mezőn..... Első reakcióm az volt, hogy na neeeeem, nem viszem őket haza, majd jönnek még utánam, valaki biztos megsajnálja őket...... Visszafelére már reszkettem, hogy megvannak-e még, vagy netán az utánam jövő kutyája rég levadászta őket........
Eredetileg nem tudom, hogy hányan lehettek, én 4-et találtam. a két tarka tök jó kondiban, a fekete csipás, a szürke gyengécske és csipás is....
Most itthon ápolgatom őket, cuki pofák :)
Nálunk nem tudnak sokáig maradni, mert a közvetlen szomszédom is előszeretettel mérgezi a macsekokat, meg még többen is a környéken.
Nemeket még nem tudok, egyenlőre csipamentesítem és tömöm őket, kb 2 hét múlva lesznek elvihető korban, állapotban.
Ha szeretnél egy cicát egy cicaéletre, vagy tudsz valakit, aki nagyon vágyik egyre, jussak az eszedbe :)
Segítsetek gazdit találni ezeknek a szőrmókoknak, ha már ilyen vacakul indult a kis életük.....

Megjegyzem, épp kezdtem fellélegezni, már alig vártam, hogy mindenki elmegy suliba, oviba, nekem meg lesz megint egy kis időm a munkáimra....





3 comments:

  1. Szegénykék!:(
    Nálad biztos jó kezekbe lesznek egy darabig.
    Pedig olyan kis aranyosak!
    Remélem találsz nekik gazdit!

    ReplyDelete
  2. Oh, they are so sweet Kitten, I like them
    Best wishes
    Andrea

    ReplyDelete
  3. Szia Réka!

    Úgy tudom kettőnek sikerült gazdit találnom ;)

    ReplyDelete