Saturday, August 7, 2010

Viharos nap/ Stormy day

A tegnapi napunk eléggé viharosra sikeredett....
Kocsi felpakolva, mindenki becsatolva, indultunk Rovinj-t felfedezni. Már ott kezdődött, hogy a kunánk valahogy itthon maradt, majd elkapott a vihar Érd magasságában (a képek a viharfelhők érkezését örökítették meg), a égállomás pedig a határ lett. Kiderült ugyanis, hogy egyik csemeténk útlevele lejárt nemrégiben :(
Még ilyen sem fordult elő velem, ez van :)
Szerencsére, a szállásadónk csütörtökön szeretettel vár, addigra biztos lesznek érvényes okmányok :)
A kutyákat is szívesen látja újfent Bubó "nagymamája", macskák, madarak, tekik sem fognak éhen halni, remélhetőleg mi meg végre csak eljutunk nyaralni :)

3 comments:

  1. Hát, jól vissza zavartak Titeket az égiek...
    Remélem csütörtökön már pancsoltok :)
    A felhők pedig csodásak!!

    ReplyDelete
  2. Hu te jó ég,én még otthon ilyen csúnya felhőket nem láttam.Most ez alatt nem a felhők szépségét gondoltam,hanem azt,ami ebből leszakad,azt az eső,szél mennyiséget.Maga a felhő látványa gyönyörű.Biztos a jóisten vissza küldött benneteket,mert lehet bajba kerültetek volna.Én legalábbis mindig erre szoktam gondolni,ha ennyire sok minden nem stimmel.Na de hátha csütörtökön szerencsétek lesz.

    ReplyDelete
  3. Te jó ég!!! Ég szakadás, földindulás:-))))

    ReplyDelete